Welkom

In deze blog neem ik je mee tijdens mijn beeldende zoektocht.
Ik blog over alle ontdekkingen, ervaringen, maar ook over de moeilijkheden welke ik tegenkom tijdens mijn beeldende proces op weg naar nieuw beeldend werk.


Marieke Smink
beeldend kunstenaar

vrijdag 18 januari 2013

Uitwerking

Na lange tijd niks gedaan te hebben ( feestdagen, drukte met werk ) heb ik vandaag eindelijk weer tijd om verder te gaan.
Ik ben begonnen met een uitwerking van een schets aan de hand van een foto.
Het idee vond ik al vrij sterk ( gemaakt in een brainstorm aan het begin van mijn proces ), nu ben ik 'm aan het uitwerken, waarbij ik een van mijn waarnemingen als uitgangspunt heb gesteld.
Ik gebruik hierbij een techniek waarbij je print op stof in combinatie met collage en borduren.

Wanneer de schets klaar is, zal ik 'm publiceren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten